معرفی انیمیشن | بازگشت به اوت‌بک
  • کد مطالب: ۱۶۴۲۷۵
  • /
  • ۲۰ تير‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۷

معرفی انیمیشن | بازگشت به اوت‌بک

داستان انیمیشن «بازگشت به اوت‌بک» از این قرار است که گروهی از مرگبارترین و خطرناک‌ترین حیوانات استرالیا که در خانه‌ی خزندگان در یک باغ وحش نگهداری می‌شوند از اینکه انسان‌ها به چشم هیولاهای وحشی به آن‌ها نگاه می‌کنند خسته و درمانده می‌شوند.

عاطفه جوینی - داستان انیمیشن «بازگشت به اوت‌بک» از این قرار است که گروهی از مرگبارترین و خطرناک‌ترین حیوانات استرالیا در خانه‌ی خزندگان در یک باغ وحش نگهداری می‌شوند.

آن‌ها از اینکه انسان‌ها به چشم هیولاهای وحشی به آن‌ها نگاه می‌کنند خسته و درمانده می‌شوند و تصمیمی جسورانه می‌گیرند از باغ‌‌وحش محل نگهداری خود فرار کنند و به محلی به نام اوت‌بک بروند، جایی که آن‌ها می‌توانند بدون اینکه بابت نیش و چنگشان قضاوت شوند، به‌راحتی زندگی کنند.

ناآشنا بودن این گروه با محیط خارج از باغ وحش، آن‌ها را در موقعیت‌های بسیار جالبی قرار می‌دهد و لحظات طنز بسیاری ایجاد می‌کند. در کودکی به ما آموخته‌اند که هرگز یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنیم، اما درباره‌ی حیوانات چه‌طور؟

آیا به ما آموخته‌اند سخت‌پوستان را از روی ظاهر ترسناکشان قضاوت نکنیم؟ انیمیشن «بازگشت به اوت‌بک» علاوه بر اینکه به این موضوع اشاره می‌کند، پا را فراتر می‌گذارد و لحظات طنزآمیز و خنده‌دار زیادی را در پیام گرم و مبهم خود قرار می‌دهد.

پیام این انیمیشن برای هر بچه‌ای مانند روز روشن است و چه خوب است بزرگ‌سالان نیز این پیام اخلاقی را به خود یادآوری کنند: هرگز هیچ موجودی را از روی ظاهرش قضاوت نکنید!

 

نام:
بازگشت به اوت‌بک

سال انتشار:
۲۰۲۱

کشور سازنده:
استرالیا

کارگردانان:
کلیر نایت، هری کریپس

شرکت تولیدکننده:
نتفلیکس

زمان:
۹۷ دقیقه

جوایز:
برنده‌ی جایزه‌ی بین‌المللی
ReFrame Stamp

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.